Thursday, January 28, 2010

itU AkU...

Xbanyak yg kau boleh buat ble kau blawan dgn satu sistem yg dah lama di adaptasi oleh semua org. Klau kau xikut sistem 2, kau akan dianggap salah.

Kau rebell!!!
Kau radical!!!!

Kptusan yg pling baik adalah kau kne bgerak ikut sistem 2.... Dari ape yg aku nampak slame ni, semua org gunekan satu sistem yg same kecuali aku. Aku org pelik kot. Tp klau aku xikut sistem yg semua org pkai, mungkin satu hari nanti aku akan jd virus yg akan buat org lain meluat.

Haha.

Hasilnye, mestila akan blaku clean up process dimane virus 2 akan dihapuskan. Dimane, n bile aku xtau la. Tp yang pasti benda ni ttp akan berlaku jgk. So, skang ni aku tgh blajar macam mane nak jadi sebahagian daripada sistem yang dah lame orang lain gunekan 2, dengan harapan aku xkan di terminate oleh antivirus dari sebuah sistem dangkal masa kini!!!

Smoga aku dapat jd sbhagian daripada korang satu mase nanti.

Amin.


No comments:

Post a Comment